Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 15:08 - УРОК №1
Автор: kliomuza Категория: Забавление   
Прочетен: 1315 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2009 09:12


Питате защо става шаблонен, вял и формален този иначе светъл национален празник - абе синковци, я отворете Санстефанския договор и прочетете кога е сключен, а - блещите ли се? Блещете се! Там пише - 19 февруари 1878 г., а? И тва ше го пише во веки веков! Ми ти кво честваш тогава бе, заблудено племе - кво е станало на 3 ти март - ни-що! А ? туряте ми датите както ви уйдисва. За много умни ли се мислите! Аз ли знам кога е станало нещо или вие - некадърници смотани, дет ако река да ви изпитам нули требва да ви напиша. На челата си запишете кой, кога , какво и най-вече - защо? ясно ли ви е? Свещена крава неприкосновена знаете ли какво е - е, тва съм аз и мойте вечни книги. Там са ви записани греховете с огън и меч съм ги издълбала буквите и няма изтриване. Вия ма не гледайте мене че се бъзикам с вас и ви иронизирам и си права майтапи с вашето самомнение, самохвалство, претенции и комплекси. Ще ви бъзикам до спукване, щот имам чувство за хумор и ше се майтапя с вашите глупости до свършека на света. Ама съм неумолима и не ме гневете, че ше ви зачистя, а това бързо става - вижте си руините за доказателство. Решили през 1916 г. да сменят календара и айдееееее- всичко под ножа -. умрели, родени, войни, договори, сватби и разводи - юруш, със задна ги сменяте и се пънете недоносчета такива недорасли, да ми драскате по вечните книги се едно че са халваджийски тефтери. Бе вия къде са намирате че си протягате мръсните ръчици към свещените ми книги и де ли се силите да ми ги одраскате и овапцате. Внимавайте да не слезна да си прибера вересиите, че както сте тръгнали на закриване, направо ше ви дръпна казанчето на клозета дето са ви изобразили на европаното в брюксел и ще изтечете в канала на времето. Вие ще ми кажете на мене вчерашни пиклювци кога кво е станало и кога как да го отблелязвам! Па чествате априлското въстание през май моля ви се. По две дати моля ви се - стар и нов стил ми измислили. Ей, диванета - при мене няма шест- пет, аз нещо като го направа и го впиша в моите пожълтели тефтери - край - за вечни времена е вписано. На вас ясно ли ви е кво е историческа истина - свършен факт тва е, за-ко-ва но! Тва аз ви го казвам - историята , Клио ми е името. Нищо не сменям аз със задна дата, да ви е ясно това. Бе вие акъл имате ли бе, здрав разум му викат! Ти като си роден на една дата, съгласен ли по някакви административни причини някой да ти каже да я честваш на друга, а! А защо мислиш, че Левски е съгласен, или пък майка му е съгласна. И хич се не чудете че децата ви нямат ни респект, ни уважение, ни ви бръснат за мнение - ти мани вас, ми и мен ме не зачитат- щот кат почнеш да се подбъзикваш с нещо и да не го респектираш - край, отиде коня у барата и обърна колата. Вие сте племе от малоумници бе! Мене ми омръзна да ви давам уроци и се безплатни, а вие да не возприимате ни йота акъл. Седнали да спорят - слушам ви от ония дни - дали да се чества обесването на Левски на 18 или на 19 февруари - колко дена било по-правилно да се ДОБАВЯТ. Слушам ви та ми идеше да слезна от Олимпийските си покои и да ви избеся целокупно, щот толко много малоумници на едно място са вредни за мойте исторически планове и замисли. А бе малоумници, кой ви разреши да ми добавяте вие на мене в тефтерите на вечността тъпите ви сметки. Обесила съм Левски на 6 февруари и край - кво го бесите по сто пъти - не стига ви предателствата дет ги правите ли? Обеси се Левски 43 години преди прословутата ви смяна на календара - коя кукувица ви изпи акъла да тургате промяна на минало-свършено, а? или вие и граматика не знаете или акъл по рождение си нямате! Ей, ще ми писне още малко от вас и ептем ше ви зарежа и ше ви залича от тефтерите си, и ше ви дръпна казанчето на клозета, а тва ще рече, че от историята ше ви залича, бе, ясно ли вие, аз нема само с вас да се разправям и да тъпча се на едно място! А без мене - без музата на историята, така и ще се лутате в мрака - без идеи и вдъхновение, без цел и смисъл и ще има да се чудите защо тва дет го правите не мяза на кво удара. Резил ! Докато ми каращисвате и не почитате датите и събитията и ми се правите на интересни с тъпите ви сметки и малоумните ви нововъведения - е тва ще ви е жътвата!. Едно нищо - тва ше остане от вас, щот аз ако река да сменям нещо, карам на едро - заличавам цели цивилизации, та вас ли - една пришка на гъза на географията - та внимавайте много в казанчето...


Тагове:   урок,


Гласувай:
0



1. katan - Да,kliomuza !
04.03.2009 15:33
И КЛИО е муза,и то муза на ИСТОРИЯТА!
Но аз се опитвам,ВИСОЧАЙША МУЗО, да задам едим въпрос, и този въпрос не е само към ВАС, МУЗО!:)
Този въпрос е към всичките наши историци,политици и всякакви там "-ици",които променяйки календара са променили и датите на минало-свършили събития: Та въпросът ми е - ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ на коя точно дата, аджеба ще честваме АПОСТОЛА или НАЦИОНАЛНИЯ си празник ( по стария ли или по новия календар)?!
Без АПОСТОЛА и без САНСТЕФАНСКИЯ ДОГОВОР нямаше да има тази, сегашната БЪЛГАРИЯ!
Поздрав от мен!:)))
Поздрави и на останалите осем музи!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kliomuza
Категория: Забавление
Прочетен: 116546
Постинги: 57
Коментари: 31
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031